מחנה אפוקליפס

/מחנה אפוקליפס
מחנה אפוקליפס2018-10-14T13:50:57+00:00

מחנה האפוקליפס:

http://castleforged.co.il/אפוקליפס

★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆

No peace, no quit, no rest will know mortals. Only fear.

No child will fall asleep, without the terrible grip of terror. My grip.

They seek harmony, but they shall know despair.

How can light be, without darkness? And how can a civilization arise without the destruction of another?

We are the manifestation of nightamers. Their nightmares.

They will fight, they will resist, in vain. For they feed us, they cannot exist, without us.

And we will be triumphant.

March my armies, march and know that our victory is undeniable.

APOCALYPSE UNDIVIDED.

 

~The words of Abraxas, the fifth lord, Everchosen of the chaos gods to his acolytes.

מחנה אפוקליפס:

פולחן וחורבן, אלו הם העקרונות המובילים את מחנה אפוקליפס.

חורבן- השאיפה להתמוטטות טוטאלית של המציאות המוכרת או שינויה באופן כל כך ניכר עד לבריאה של מציאות נצחית בעלת פיזיקה, חומר, ורוח אחרים.

פולחן- כדי להשיג את אותו מצב שונה של קיום, סוגדים חברי המחנה לכוחות אשר הם מאמינים, יביאו את הקץ.

הסגידה לאל מסוים משמעותה לראות את המציאות הן הקיימת והן האוטופית בדרך שונה וייחודית. בשל כך קיימים בין הפלגים במחנה קונפליקטים עתיקים כמו הזמן עצמו. יחד עם זאת, הצליח הלורד החמישי אברקסס להביא את בני החורבן תחת דגל אחד, מציב להם אויבים משותפים ומנבה עבורם את רצון האלים. הוא הוכיח להם שבידו הכוח להצעיד אותם אל סוף הזמן.

 

 

סוג משחק, הווי, והמשחק הפנימי של אפוקליפס:

כאמור, ישנם מתחים רבים בין הפלגים השונים בכאוס. אותם קונפליקטים יוצרים משחק תוך-מחני עשיר, רווי פוליטיקה ודרמה אשר משפיעים על הקבוצות, השחקנים, ויחסם אל קבוצות מחוץ למחנה. בכל שנה נבחרת קבוצה "מנצחת" בתוך אפוקליפס, זו שהשפעתה הייתה ניכרת ביותר, בשנה העוקבת המחנה כולו מושפע מניצחון הקבוצה ואלו הופכים לחוד החנית. חיות הסיוט ניצחה את תחרות "רוחות הכאוס" בקאסל 2.

 

אוף פליי, ההווי במחנה הוא כשל משפחה, שבט של שותפי גורל שמצאו אחד את השני. המחנה קיים עוד מקאסל 1, מתארגן, נפגש, מתאמן ויוצר ביחד כבר כארבע שנים. אנחנו מקפידים על שימור רמה זו של איכות ולכידות, מטפחים את השחקנים שלנו ויחדיו פורצים דרך בכל הקשור ללארפים בישראל.

 

מה הוא הכאוס?

הכאוס, או הוורפ, הוא מימד המראה שקיים במקביל למציאות שלנו. הוא מימד שניזון ועשוי מתחושות ורגשות (כגון זעם, תשוקה, כאב) ואידאלים (לדוגמת שינוי, נצחיות, שלמות, מוות). הכאוס הוא משכנם של ארבעת אלי הכאוס- נרגל, קורן, זינץ' וסלאנאש, ועוד אין סוף שדים ויצורים. בכל רגע נתון המימד והישויות השוכנות בו משפיעות על המציאות המוכרת, לרוב, דרך שליחים בני תמותה. בראשית דרכם, סוגדי הכאוס פונים לאלים לא מתוך הבנה שיש להשמיד את המציאות ולברוא אחת אחרת, אלא מתוך יצרים אנושיים- דאגה, פחד, תאווה לכוח וכן הלאה.  

 

הקבוצות הקיימות:

סוגדי נרגל אל המוות- הרוק ראבד

סוגדי קורן אל הדמים- צבא התופת

סוגדי זינץ אל השינוי- המסדר חסר השם

סוגדי סלאנאש אל השלמות- הנוקס קאבל

חיות הסיוט, אשר שואבות את כוחן מעץ הנשמות

ערפל המלחמה, אלו אשר מצאו את דרכם לאפלה דרך שדים רבים

 

במידה וברצונכם לפתוח קבוצה חדשה במחנה צרו קשר עם:

א. מחנה Julian Palaia

ב. מחנה Omer Peretz Ben Asher

 

★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆

הרוק ראבד (נרגל)

אל המוות, ריקבון, מגפות, חולי, יאוש אנטרופיה. הוא העתיק ביותר מבין הארבע וחסידיו הם הנגישים ביותר. אלה שנפלו למחלה או אפילו אלה שמחפשים חיי נצח לרוב פונים אל "סבא נרגל" לקבל מרגוע מכאביהם. האל ומשרתיו שמחים תמיד לקבל מאמינים חדשים לשורותיהם, למרות המראה הגועלי של רובם וה"ברכות" הרבות של נרגל, לא נראה שמפריע להם מצבם, להפך. הם נראים תמיד שמחים ללמד אודות "סבא", להשוויץ בכח החיות שלהם ולהפיץ את חיבתו של נרגל על כל יצור חי.. דמויות לדוגמא: מצורעים, רופאים, אלמתים, נושאי מגפות, לוחמי זוהמה.

"In the embrace of the great Nurgle, I am no longer afraid, for with His pestilential favour I have become that which I once most feared: my inner demon.

The Rok-Rabad, worshipers of Nurgle, the god of pestilence and death are spreading the ancient plagues and infecting the masses, creating new minions for the embodiment of sickness and entropy.

—————————–

משפחת ה"רוק ראבד", בניו וצאצאיו של ראשון אלי הכאוס, נרגל, מגייסת לשורותיה. הכת מקבלת לתוכה את כל אלו שהמזל לא שפר עליהם אך החליטו לקבל את מתנת המחלה. את אלו שהתירו מעליהם את שקרי החיים והתקווה וקיימים כדי לשרת אמת נעלה מהם. לשרת כמשפחה.

התחייבות לקבוצה משמעותה התחייבות להגיע לשני מפגשי קבוצה לפחות, למפגשי המחנה, לעמוד ברף התלבושת הגבוהה בתשלום דמי הקבוצה. הצטרפו אם אתם מחפשים משחק עמוק ורציני, תחושה אמיתית של כת ומשפחה ומציאת אמת בעיניהם של המצורעים והאפלים.

ליצירת קשר:

Ruti Karuchi

★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆

המסדר חסר השם (סוגדי זינץ')

 

המסדר חסר, קואליציית סוגדי זינץ' אשר נפרסת על פני ארצות ויבשות, מחפש את אלה שרוצים להיות יותר מעוד כלי משחק. לאל יש מקום לכולם.  עקמו את המציאות, שנו את האמת. עזבו את החלשים מאחור – טפסו בשיניים וציפורניים לראש העולם, ושבו איתנו על כיסו של אל השינוי.

 

זינץ' הוא אל השינוי, גורלות, ידע,שאיפות, קסם והלא נודע

 

אדון השינוי מספק תשובות לשאלות הגדולות ביותר. אבל באיזה מחיר?

רבים אלה שפונים לזינץ' בשביל יעוץ. אין אחד שלא יוכל למצוא פתרון לבעיותיו כאשר הוא פונה ל"אדון הגורלות" ומאמיניו..  אך לא כל אחד יתקבל, ואדם המבקש להנות מעזרinת האל יצטרך להוכיח את נכונותו ועורמתו בשביל להתקבל למעגל הפנימי של הכת. המאמינים של זינץ' מזמנים עליהם כוחות רבים ממימד הכאוס שמשנה אותם בצורה אקראית ומזעזעת. לרוב, חסידיו הם קוסמים\מכשפים, משני צורה, דיפלומטים, מרגלים, נביאים. איך ביניהם יש גם לוחמים ומנהיגים כריזמטיים שהשאיפות האפלות שלהם משרתים בצורה נאמנה את תוכנית העל של זינץ' והוא בתמורה ממנף אותם לגדולה..

 

 

—————————–

"יש אנשים ששומעים לחישות.

לחישות עדינות, כמו קורי עכביש דקים.

הן תמיד היו שם, תמיד יהיו.

אומרות דברים יפיפיים. נוראיים. מספרות סודות מתוקים על העבר, על העתיד. על עצמך.

 

יש אנשים ששומעים לחישות. הם לא שומעים אותן. הם אלה שלוחשים."

– כהן חסר שם, על סוגדי זינץ'

הקשיבו ללחישות; שתו מהחוכמה.

 

 

נסתר, נשגב, נעלה.

ליצירת קשר:

Tal Aloni, Jonatan Bukshester

★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆

קורן

אל הדמים, מלחמה, קרב, זעם, שנאה, אלימות ורצח. אדון הגולגלות נוצר עוד מהעימות הראשון בין יצורים ומאז כוחו גדל לאין שיעור. אל הדמים הוא החזק ובעל ההשפעה הגדולה ביותר, כל טיפת דם שנשפכת באלימות מקדשת את קורן. אלימות ואכזריות לשם הדבר הוא מרכז אמונתם של חסידיו, המקדש שלהם הוא שדה הקרב ודם הוא המנחה היחידה שמקובלת. בין עם זה חייל שמבקש כוח לנקום, או אביר שמאבד את עצמו בזעם חסרת מעצורים, מאוד כל ליפול לחיקו המעצים של אל התופת. מאמיניו מכבדים כוח, אכזריות חסרת רסן וטירוף קרב.

לאחר השהות במחנה האפוקליפסה ותנאי המלחמה, עברו מספר שינויים בתופת. לא עוד מלחמה חסרת חשיבה, אך לא פחות אכזרית מבעבר.

 

"האנשים שלי אולי מדברים כמו טיפשים, אך אין הם בזים לחכמה

האנשים שלי אולי מדברים בעילגות, אך לא כי הם בזים לרהיטות

האנשים שלי אולי עוטים מלבושי אביונים , אך אין זאת משם שהם בזים ליוקרה

האנשים שלי אולי מסתערים ללא מחשבה, אך זאת לא כי הם בזים לאמנות המלחמה

כי האנשים שלי אינם צריכים חכמה, יש להם מפקדים שיחשבו עבורם

כי האנשים שלי מדברים בעילגות, לפלדה קרה אין צורך במילים

כי האנשים שלי יודעים שבגדיהם במילא יתלכלכו בדם אויביהם, ודם מוחק כל יופי ורהב

האנשים שלי מסתערים ללא מחשבה, כי יש להם זעם האיתן מכל חומת מגנים"

 

 

———————————-

במשך שנים נלחמו מאמיני אל המלחמה זה בזה, יד שיסעה יד, בריגדות שכירסמו ערים בכוח החרב נמוגו לאחר מרידות פנימיות עקובות מדם, עד שהגיע הלורד החמישי.

הלורד לקח את אסופת הברברים צמאי הדם והפך אותם למכונה מלחמה שצבעה את הטירה בדם, שפכה נהר דמעות של אלמנות לבעלים חלשים וכופרים.

אך זה לא הספיק לתופת, לאחר הקרבות האחרונים יצאנו אל השאול, ללמוד ולהתפתח, מכונה המלחמה שועטת קדימה, מרסקת בשר, עצם ודם, מי יצטרף אל אחרית הדמים?!

לקראת מלחמת המינרל השלישית, הפכו התופת לשבט, בעוד בני השבטים הנורסקאיים נוהרים אל בני שבט הנאגלפאר לאחר הצלחתם הכבירה במלחמת המינרל השנייה, כאשר הסתפחו אל התופת.

 

עם הכוח המשולב של יורדי הים המנוסים הללו, כבשו התופת ממלכת פיראטים בשטחים שמצפון מערב ליבשת המינרל, וחוללו שם זוועות שלא יתוארו. סנייק ובלתאזאר בנו שם בסיס צבאי לתפארת כס הגולגולות, וכעת המאמצים נושאים פרי!

 

בבא'אל אשאר, התופת אמנם הפסידו, אך הם משוכנעים כי הם שפכו דם רב, ובסופו של דבר- כל עוד הדם נשפך- קורן מרוצה.

התופת כעת מתמקדים בהכנות למלחמת המינרל השלישית, כאשר הם חוצבים דרכם בדם. כוח חדש מוקם ודמויות חדשות מופיעות על הלוח.

אך קורן החליט להוסיף כלי שובר שוויון- שדי השאול, אלו חזקים מדי כדי לשהות בגופם של בני תמותה, ועל כן העניק קורן לבני התופת את האש המשמידה, והיא תאפשר להם לחזק את נשקיהם בדם שדים.

שדי השאול מבטאים צורות שונות של האל וכל מאמין בתופת מזדהה יותר עם אחד, הדבר יוצר מחלוקות קשות בשבט, וסדרה של אספות נקראו לכתיבת "קוד הדמים", קוד הלוחם של שבט התופת.

כעת, השדים רוקדים, הכבשנים לוהטים, הלוחמים מאומנים. התופת יגשימו את חזון אחרית הדמים, בין אם שיחיו לראות אותו מגיע, ובין שימותו בתהליך.

 

"לילה לפני קרב-

חייל ממחנה האור יברך את האלים ויודה על שנתנו לו, יעטוף עצמו בתקווה.

חייל ממחנה הברזל יחשב את הקליעים בטריבושה, ידאג לטפל בציוד שלו באדיקות.

חייל ממחנה הפרא יחוש את האנרגיות משתנות, כרוח המשנה את כיוונה.

אצל בן תופת, אין דבר כזה לילה לפני הקרב, לילה הוא הקרב."

 

 

 

הקבוצה השנה משתפרת מפעם שעברה, כמו השיפור העצום מהלארפ הראשון לשני. הקבוצה השנה מתאמנת עוד יותר משנים קודמות (11 חודש אימון) כאשר השנה יש שלושה אימונים בשבוע. זו הזדמנות מעולה לשחקנים לקבל הכנה אמיתית ללארפ ולהיות חלק ממשהו שונה ממה שהתרגלנו אליו עד היום.

בנוסף, רמת הקיטים עולה ויש הקפדה על מראה שכבות ושריון איכותיים, וכל השחקנים מחויבים לישון באוהל משחקי.

הקבוצה מאוד קשוחה בחומר האנושי שהיא מקבלת אליה, אנחנו מאמינים שכדי לשחק קשיחות אינפליי דרושה קשיחות אופליי. אנחנו לא מקבלים כל אחד, ולא לכל תפקיד.

רק כדי לסבר את האוזן: כדי להתקבל לבלודזרקרים דרוש כישורים מוכחים בלחימה וניסיון טקטי בלחימה, כאשר המדידה היא בשנים. אין חבר אחד בבלודזרקרים שעבר פחות מ-3 שנים לחימת לארפים של יותר משבוע, ורובם גם עם רקע באמנויות לחימה.

אנחנו רואים את עצמנו ככוח צבאי ששובר את כל המוסכמות לאיך מתנהלת מלחמה בלארפים, ולא מדובר רק על כמות האימונים הגדולה שכל שחקן בקבוצה עובר ,או על האופציה לשפר את הלחימה שלכם מהקצה אל הקצה, אלא על צורת משחק שונה לגמרי, בה שום דבר לא צפוי ויש אינספור פעולות ודרכי פעולה בהן ננקוט.

כל מה שחשבתם על איך מנהלים מלחמה בלארפ עומד להשתנות, וחבל שתהיו בצד המפסיד!

אז- שחקנים רציניים, זמינים לאימונים *שבועיים*, מוכנים להשקיע בתלבושת, אוהבים להלחם, המקבלים על עצמם להיות לוחמים מטורפים שלא עושים שום דבר בצורה רגילה ואת עול המשמעת והיראה מאל המלחמה- מוזמנים לפנות אלינו.

ליצירת קשר-

Ofer Cohen

★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆

הנוקס קאבאל (סוגדי סלאנש)

אל התאווה, יופי, יצרים, אומנות, הנאה, כאב, שלמות, סיפוק, והגשמה עצמית. הצעיר ביותר מבין האלים, נקרא גם נסיך הכאוס והמשחית, סלאנש מבטא את הצורה המושחתת של דברים כמו אהבה, הנאה, יופי וטוהר. הוא מקדם אובססיות, התנהגות לא מוסרית, דקדנטיות וזימה. כאשר העולם התפתח לרמה כזאת שאנשים כבר הפסיקו לחיות רק בשביל לשרוד, סלאנש נולד. אומנם האחרון שהספיק להתגלם בצורתו הפיזית במימד הכאוס, הכת של סלאנש מושכת אליו מאמינים בקצב מסחרר ואפשר בקלות להבין למה. הפיתויים שחסידיו מספקים זהו לא משהו שאפשר להפנות את הגב עליו בנסיבות רגילות. ההתמכרות לאותם תחושות עזות, הקיום המשכר שסלאנש מספק כאשר מממשים את אותם היצרים זהו כלום למה שמצפה לחסידיו הנאמנים ביותר. סלאנש, כמו נרגל, לא מפספס הזדמנות להעניק למאמיניו, ולגלות להם עולמות חדשים של תחושות וחוויות. חסידיו בד"כ כלל מאוד מושכים, כריזמטיים, ונוטים להיות מניפולטיבים. סלאנש בקרב מאמיניו נחשב לזכר וגם נקבה ולמרות שיותר מדברים עליו כזכר, צורתו הנשית נחשבת לעילאית. כך נקבות הסוגדות לסלאנש נחשבות יותר מחוברות לאל ולמעשה הן מנהלות את הכת בעזרת ה"ברכות" שאדון התענוגות מרעיף עליהן.. דמויות לדוגמא: הכי פתוח מבחינת קונספט דמות, סוחרים, בעלי עסקים, נוכלים, זונות, לוחמים גאוותנים, בני אצולה, סאקיובאס, גבירת כאב.

—————————–

"צינוק אינו כלא כשאתה מתבוסס ביצריך.

מלקות רק יתביעו את תשוקתי בבשרי,

השפלות ימלאו אותי בלהט החטאים.

לא נרקח עינוי אשר ירתיע את רוחי."

בניה ובנותיה של סלאאנש אינם יודעים סבל.

טרחה, יאוש וצער אינם אורחים במקדשינו.

אם בן תמותה שומע ברוחו את קריאתה של הסלאאנש,

רק תאוותיה ותענוגיה ינחו את נשמתו.

עקבו אחר יללות ליבכם הכנוע, אל עומק נבכי הזימה,

הושיטו ידכם אל הפחד, ממשו את פרי תשוקותיכם.

————————————————–

"המקדש" הינה קבוצה מוגבלת גיל לשחקנים בני 18 ומעלה.

אנחנו נשחק משחק בעל מימד טאבואיסטי, ונקפיד לעשות זאת רק בשטח סגור שמוגבל לשחקנים בגירים בלבד.

כל שחקן בקבוצה מחוייב לכבד את המרחב הפרטי ואת נוחיותם של השחקנים סביבו. כמו כן נעבור סדנה להתנהלות בטוחה לפני המשחק…

חשוב לי להדגיש למי שמתעניין להצטרף:

סלאאנש הוא אל התאווה, ולא רק "הזימה", מאמיני סלאאנש מממשים את כל פני המונח "תשוקה".

הם יכולים לעשות זאת על ידי חגיגות, שתייה, ריקודים, ריטואלים וכל דבר אחר שגורם לדמות שלכם הנאה חסרת פשרות.

הקבוצה מאוד פתוחה לקונספט דמות מופרע וייחודי.

מוזמנים לפנות להציע את נשמתכם…

ליצירת קשר:

Dotan Shani

★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆

נייטמר ביסטס\יצורי הבלהות

חיות הסיוט – The Nightmare Beasts

"The drums of war are beating again my brothers and sisters! This year we hunt again!

The winds have spoken, we march to the castle with our brothers from the apocalypse, and bestow upon our enemies the honor of dying from our claws!

This year we hunt under the sign of the horned rat! Blessed we are to have his favor! Blessed are our enemies to have the glory of dying in battle with us!

Once we were just a little pack from the Chernobog swamp, but this year we are hunting with our new brothers!

The Sunscar tribe from the desert, the embodiment of rage and wrath, forged in the heat of the deadly sun!

The Ebonchill Tribe from the frozen tundras, the embodiment of the storms and the calamity, their hearts frozen like the land they walk upon!

The Oceanblight Cult from the cursed islands of Vishna'ra deep in the sea, embodiment of fury and hate!

This year – WE ARE A HORDE!!

Together with our brethren from the apocalypse we are unstoppable!

Sharpen your claws, bare your teeth, we are out for blood, we are the predators!

This year, we are the alpha!

Prepare for the hunt, prepare for the nightmare!

————————————————————————-

אז קצת עלינו:

הנייטמר זאת קבוצה אשר תהיה השנה תחת דגל הכאוס במחנה האפוקליפס.

הקבוצה מורכבת משחקנים וותיקים ומנוסים בלארפים, אשר באים לתת משחק רציני השנה.

הקבוצה מורכבת מ4 קבוצות קטנות אשר לכולן מטרה משותפת, וחזון משותף, אך קונספט נראות טיפה שונה:

כולם אנשי חיה מפלצתיים ומעוותים אשר נלחמים, חיים ומתים בשם העכברוש המקורנן ועץ הנשמות, אך לכל קבוצה סממנים חייתים ולבוש אשר מייצג יותר את המקום ממנו בא השבט:

שבט הצ'רנובוג מהביצות – אנשי חיה אשר מקורם בביצת הצ'רנובוג, השבט הראשון אשר הוקם איי שם בסוף אירועי קאסל 1, אנשי חיה אשר ערקו מאנשי היער מכיוון שראו בהם כחלשים, והקימו בית בביצה, סביב עץ הנשמות.

השבט מאופיין באנשי זאב, אנשי דוב, אנשי עורב, אנשי לטאה למיניהם (מנחשים ועד תנינים).

שבט הסאנסקאר מהמדבר – אנשי חיה אשר באו מהמדברים הרחוקים אשר גם ביתם של אקסום.

היו הראשונים לקבל את מתנת העץ והעכברוש המקורנן, ושתלו עץ נשמות במדבר תחת הדרכתם של אנשי שבט הצ'רנובוג.

השבט בעיקר מאופיין באנשי אריה, אנשי עקרב, אנשי צבוע.

שבט האבונצ'יל מהטונדרה – שבט של לוחמים ארקטיים אשר שורדים כבר מאות שנים באקלים הקשה והקטלני של הטונדרה.

היו השבט השני אשר קיבל על עצמו את מתנת העכברוש המקורנן ועץ הנשמות, גם הם קיבלו זרע של עץ הנשמות ומינרל אשר ידאג להזין אותו ולהאיץ את גדילתו.

השבט מאופיין בעיקר באנשי נמר, אנשי דוב, אנשי ממותה.

כת האושנבלייט מהאוקיינוס – כת של אנשי חיה פיראטים וכהני ים.

מתוך תשוקה לכוח ובעלי ברית גם הם קיבלו על עצמם את מתנת העכברוש המקורנן ועץ הנשמות, כמו שאר השבטים גם הם קיבלו זרע מהעץ ומינרל שידאג להזין ולהאיץ את העץ.

הכת מאופיינת באנשי כריש, אנשי תמנון, נמרי ואריות ים.

הקבוצה היא קבוצה שמאניסטית-דרואידית אשר מתמקדת בעיקר בכהונה, קסם ויצירה, אך כמובן שכולם מאומנים בנשק, ולוקחים חלק בקרבות הגדולים.

מה אנחנו מחפשים:

שחקן מנוסה אשר ירצה לקחת על עצמו את תפקיד ראש כת האושנבלייט, ויהיה חלק מצוות ניהול הקבוצה.

שחקן לוחמני לשבט הצ'רנובוג.

שחקן לשבט הסאנסקאר.

שתי שחקנים לוחמניים לשבט האבונצ'יל.

שתי שחקנים לכת האושנבלייט.

מה אנחנו מציעים:

קבוצה מגובשת ומאוחדת, צוות ניהולי מנוסה, בקבוצה יש אנשים בעלי נסיון בתכנון ובניית קיטים אשר ישמחו לעזור לשחקנים המצטרפים ביצירת נראות גבוה, אימון ולימוד לוחמה במגוון שיטות לשחקנים אשר יתעניינו.

מה אנחנו דורשים:

וותק בעולם הלארפים, לא חייב עכשיו כמה שנים, אבל נסיון של לפחות לארפ אחד גדול או שתי לארפים בינוניים.

השקעה מרובה בנראות וקיט, הקבוצה שמה דגש על נראות גבוה גם אינדיבידואלית פר שחקן, וגם בתור קבוצה.

 

שאלות נפוצות ותשובות:

ש: אם אני בוחר שבט כלשהו, אני מחוייב להיות בהכרח אחד מהחיות שמשוכיות אליו?

ת: בכלל לא, כל שחקן יכול לבחור לעצמו חיה ושבט לפי רצונו, בגבול ההגיוני.

ז"א אין סיכוי שיהיה נגיד איש פינגווין בשבט הסאנסקאר (או איש פינגווין בכללי, הם טעימים אז אכלנו את כולם), אך אפשרי לחלוטין שיהיה איש עורב בכל שבט אחר, או איש זאב, כי אלה חיות שהיו נפוצות במלא מקומות.

ש: האם חייב להיות איש חיה?

ת: כן, כולם משחקים אנשי חיה, הסיבה היחידה שמישהו אינו מתחיל כאיש חיה זה אם הוא מתכנן לעשות את טקס ההפיכה ביום הראשון של המשחק.

ש: האם יש חיה נפוצה במיוחד או מיוחדת בדרך כלשהי?

ת: אין חיות שמיוחדות בדרך כלשהי משאר החיות, אך מכיוון שהאל שלנו הוא העכברוש המקורנן, כנראה שאנשי עכברוש יהיו קצת יותר קרובים לאל.

ש: האם חייב להיות חיה קיימת?

ת: חיות קסומות גם קיימות, יש לנו איש נמר שנהב, איש בסיליסק, קיימת האפשרות לאנשי עץ ואנשי צמח, ובכללי אפשר ללכת לכל כיוון של חיה קסומה (גריפינים, פיניקסים, שילוב של כמה חיות וכו')

 

צוות ניהולי:

קפטן – Alexander Kalinin

א. שבט צ'רנובוג – Sharon Shmueli

א. שבט סאנסקאר – Yotam Levy

א. שבט אבונצ'יל – Gregory Grisha Ulogov

קאסל מהנה וציד מוצלח לכולם!

★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆

הערפל (נאמני אברקסס)

הערפל נמצא בכל מקום, והוא חי.
יש בו עיניים, יש בו אוזניים, ויש לו גוף, אך רבים אינם רואים אותו עד שהוא ממש מולם.
יש את אלו אשר מבינים את אשר הוא, ולומדים אותו
והערפל מורכב מאלמנטים רבים.
הוא מורכב ממים, מאוויר, אך צריך גם את הקשר לאדמה, הוא בולע יערות, הוא מעכל ברזל, וכמובן גם חוסם את האור,
אוצרות רבים נעלמים לאחר שהערפל החי עובר עליהם,
ערים שלמות נשחטות כאשר הצבא של הלורד החמישי מגיע,
ועל הערפל להסתיר את תנועתו
הערפל החי סוגד ללורד אברקסס יותר מאשר לכל אל אחר,
אך לכל האלים ישנה מטרה בהיררכיה, תחת הלורד החמישי
יחי הלורד אברקסס, כאוס אבסולוט.

כפר הערפל הינה קבוצה קטנה ואיכותית בצבא אפוקליפס, אנחנו נוגעים בהכל והכל נוגע בנו, מי שירצה להכנס לכפר יוכל להיכנס ככהן אברקסס, או רופאים או תפקיד אחר.

ליצירת קשר:

קפטן: Amichay Leiba

 

★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆ ✮ ✯★ ☆